As. Oy Hikiän Linnalan liike- ja toimistotilojen huutokauppa

13.3.2024

Hausjärven kunta huutokauppaa Hikiän Linnalan liike-ja toimistotilat

Kunnanhallitus on päättänyt 22.1.2024, että as. Oy Hikiän Linnalan huoneistot nro 1 ja 13 myydään avoimella tarjouskilpailulla.
Liiketilahuoneistossa on toiminut nuorisotila vuoden 2023 loppuun. Toimistotilahuoneisto on ollut vuokralla seurakunnalle vuoden 2022 loppuun ja tämän jälkeen tila on ollut nuorisotoimen käytössä. Lisäksi tiloja ovat käyttäneet 1-4 krt / kk Martat, Seurakunta, Mäkirinteen nuorisokoti, 4H-Liitto ja paikallinen jumpparyhmä. Huoneistotiloille as. Oy Hikiän Linnalassa ei ole enää kunnan omaa käyttöä. Kyseisten tilojen tulevaisuuden selvittäminen sisältyy myös valmisteltavaan kiinteistöstrategian toimeenpano-ohjelmaan.

Kunnanhallitus 22.1.2024 15 §

Vuonna 1962 valmistunut Asunto Oy Hikiän Linnala sijaitsee Hausjärvellä, Hikiän kylässä, osoitteessa Hikiäntie 280, 12240 Hikiä.
Rakennuksessa on maalämpö ja se sijaitsee omalla tontilla (3110 m2).

Tämä kolmikerroksinen talo pitää sisällään niin liike-, toimisto-, kuin asuinhuoneistoja. Yhtiöstä löytyy 7 kpl autopaikkoja, sekä 3 kpl tallipaikkoja. Yhtiö vuokraa autopaikkoja ja talleja osakkaille ja asukkaille kuukausiveloituksella. Osakkeenomistajien käytössä on lisäksi pesulaosasto, saunaosasto, sekä varastoja. Yhtiössä on Kaapeli TV (Elisa) ja yhtiön kiinteistönhoidosta vastaavat osakkaat.

Huutokauppa päättyy su 24.3.2024 klo 22.00, tai 3 min viimeisen tarjouksen jälkeen

Hausjärven kunnanhallitus päättää korkeimman tarjouksen hyväksymisestä / hylkäämisestä kokouksessaan 25.3.2024.