Tervetuloa mukaan järjestämään Kivaa päivää Hausjärvellä!

10.4.2024

Hausjärven kunta kutsuu yritykset, yhdistykset, urheiluseurat ja muut paikalliset rekisteröityneet toimijat mukaan Kiva päivä Hausjärvellä -tapahtumaan lauantaina 25.5.2024 klo 10-14!

Ilmoittaudu myyjäksi/esittelijäksi

Tule esittelemään toimintaasi, myymään paikallisia tuotteitasi tai houkuttelemaan uusia jäseniä mukaan. Tänä vuonna olemme myös mukana valtakunnallisessa Siivouspäivässä ja järjestämme kunnanviraston parkkipaikalle peräkonttikirpputorin.

Järjestetään yhdessä kiva päivä kaikille hausjärveläisille!

Tapahtuma on avoin kaikille kuntalaisille ja kunnan kesäasukkaille. Tapahtumapaikkana toimii kirjastoa ympäröivä alue sekä kirjaston ja päiväkodin välinen parkkipaikka sekä kunnanviraston parkkialue. Tapahtuma-aika on klo 10-14. Tapahtumaan osallistuva toimija toteuttaa oman esittelypisteensä, eli oma teltta/pöytä/tms. mukaan. Paikan koko noin 4m*4m. Vain ulkopaikkoja, varauduttehan sään mukaan. Esittelypaikkoja rajoitetusti.

Kunta valmistelee aluekartan lähempänä tapahtumaa ja osoittaa toimijoiden paikat tapahtuma-aamuna. Paikkojen jako aamulla klo 8 alkaen.

Tapahtuman järjestäjä pidättää oikeuden mahdollisiin muutoksiin.

Ilmoittautumiset 30.4. mennessä.

Kiva päivä Hausjärvellä tapahtumassa muun muassa:

• Siivouspäivän peräkonttikirppis kunnanviraston ala-parkkipaikalla (ilmaisten myyntipaikkojen varaaminen alkaa toukokuussa)
  • Uusien asukkaiden tilaisuus
  • Kasvomaalausta
  • Poniratsastusta ja söpöjä eläimiä
  • Graffitiseinän maalausta
  • Julkineulomista
  • Pienpaja-nukketeatteri
  • Kahvila
  • Hausjärven yläkoulun musiikkiesityksiä

ja paljon muuta!