Harrastusmarkkinat Eskon koululla 4.5.

5.5.2023 Nuoret

Eskon koululla koettiin ihan oikeaa markkinahumua torstaiaamuna 4.5., kun harrastusmarkkinat olivat vihdoin odotuksen jälkeen alkamassa.

Viimeisiä pöytiä vietiin paikoilleen ja innokasta markkinaväkeä saapui pikkuhiljaa paikalle. Paikalla oli mahtava valikoima lähiseudun toimijoita esittelemässä omaa toimintaansa, unohtamatta tietenkään Eskon koulun rohkeita oppilaita, jotka pääsivät myös esittelemään omia rakkaita harrastuksiaan. Pisteitä olikin lopulta aivan huikea määrä!

Koulun pihassa tuoksui makkara, kun Eskon koulun vanhempainyhdistys piti huolta markkinaväen evästyksestä. Liikuntasali pursusi toinen toistaan mielenkiintoisempia esittelypisteitä. Salin perälle pystytetty airtrack houkutteli temppuilijoita kokeilemaan rajojaan, kun taas vieressä pääsi kokeilemaan miltä tuntuisi harrastaa taekwondoa. Kuulutuksissa muistuteltiin että on pihalla on alkamassa niin futis- kuin kepparikisatkin. Moottoriurheilun huumaa pääsi kokeilemaan istahtamalla kartingauton kyytiin tukan hulmutessa tuulessa. Huhu kertoo että nähtiinpä siellä itse koulun rehtorikin hiihtämässä urheilukentän nurmialuetta pitkin ja tässä oli vasta vain pieni kurkkaus markkinapäivään!

Harrastusmarkkinat järjestettiin yhteistyössä Hausjärven nuorisotoimen ja Eskon koulun kanssa, mutta suurin kiitos kuuluu jokaiselle paikalle ehtineelle harrastusesittelijälle. Te mahdollistitte tämän upean päivän!

Hausjärven kunnankirjasto

4H Hausjärvi

SPR Riihimäen osasto

Riihimäen musiikkiopisto

Riihimäen Uimaseura

Hausjärven seurakunta

Hausjärven Urheilijat

Hausjärvi Hong Taekwondo ry

Hannele Kuossarin mehiläiset

Eskon koulun vanhempainyhdistys

Hyvinkään Palloseura

Lavinto Karting

Riihimäen Suunnistajat

Vähintään yhtä suuri kiitos kuuluu tietysti myös rohkeille eskolaisille, jotka esittelivät omia rakkaita harrastuksiaan ansiokkaasti! Tarjolla oli tanssia, shakkia, taikuutta, rubiikin kuution ratkontaa, kuvataidetta, pienoismalleja, parkouria, keppihevostelua, lemmikin hoitoa, frisbeegolfia ja teatteria.