Hausjärven kunta toivottaa uudet asukkaat tervetulleeksi

27.4.2023

Hausjärven kunta järjestää uusien asukkaiden kahvitilaisuuden, jonka tarkoituksena on kertoa Hausjärvestä ja tehdä tutuksi Hausjärvellä tarjottavia palveluja. Tilaisuus järjestetään Kiva päivä Hausjärvellä –tapahtuman yhteydessä lauantaina 27.5. klo 10.30 kunnanviraston valtuustosalissa (Keskustie 2-4, Oitti).

Kunnanjohtaja Pekka Määttänen toivottaa uudet kuntalaiset tervetulleeksi Hausjärvelle ja pitää lyhyen yleisesittelyn kunnasta. Kahvitilaisuuden jälkeen osallistujat saavat omatoimisesti tutustua kunnan eri toimijoihin Kiva päivä Hausjärvellä –tapahtuman yhteydessä kirjaston ympäristössä.

Samaan aikaan järjestettävässä Kiva päivä Hausjärvellä –tapahtumassa on paikalla hausjärveläisiä yrityksiä ja yhdistyksiä esittelemässä toimintaansa. Mukana menossa muuan muassa Taka-Hikiän Vaari, kirjaston Lukulemmikit ja Hissun & kumppaneiden ponit sekä nuorisotoimi graffitiseinällä. Kilpailuhenkeä tapahtumaan tuo Kiertokapulan järjestämä lajitteluhaaste, jossa toisensa kohtaavat kunnanjohtaja sekä kirjastonjohtaja. Kivaan päivään ovat kaikki tervetulleita!

Uusien asukkaiden tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki Hausjärvelle viime vuosina muuttaneet, jotka kaipaavat lisätietoa kunnasta ja kunnan eri toimijoista. Kahvitarjoilun vuoksi kunta toivoo osallistujien ilmoittautuvan tilaisuuteen etukäteen.

– Haluamme tilaisuudella toivottaa uudet hausjärveläiset lämpimästi tervetulleeksi uuteen kotikuntaansa ja kertoa hyvistä palveluistamme. Samalla uudet kuntalaiset pääsevät tutustumaan alueella toimiviin yrityksiin ja yhdistyksiin, kertoo kunnanjohtaja Pekka Määttänen.

Tilaisuuteen voi ilmoittautua osoitteessa (Linkki Webropol-lomakkeelle alla) tai palvelupisteessä (Keskustie 2-4, Oitti, p. 019 758 6505). Ilmoittautuminen päättyy 22.5.

Mikaela Moore

Viestintäsuunnittelija