Kiva päivä Hausjärvellä

19.5.2023 Hyvinvointi ja vapaa-aika

Tervetuloa Kiva päivä Hausjärvellä tapahtumaan, joka on koko perheen tapahtuma Sykärintorilla Hausjärven Oitissa! Tapahtuma järjestetään kirjaston piha-alueella lauantaina 27.5. klo 10-14.

Tapahtumassa mm. poniratsastusta, kasvomaalausta (klo 10-13), graffitiseinän maalausta, alkusammutuskoulutusta, lelutori ja piirustuskilpailu. Mukana myös paikallisia yrittäjiä ja yhdistyksiä esittelemässä toimintaansa. Tapahtumassa mukana: Lanteen korpi, Hausjärven seurakunta, Mhy Kanta-Häme, KJ Fit Oy, Willamagia, Hierontapalvelu Heikkinen, Maanrakennusliike Laine Oy, Niklandia, Hausjärven Yrittäjät ry, Kiirunatalot Oy, Kiertokapula, Riikan Aitta, Hausjärven Palomiesyhdistys ry, Nuorisoseura Silmu, Hausjärven Urheilijat ry, Palveluneliö, Riihimäen seudun Ohjaamo ja Hausjärven etsivä nuorityö. Mukana myös Ryttylän Kirin myymässä makkaraa ja HaTu ry:n kahvila.

Uusien asukkaiden tilaisuus osana Kiva Päivää! Kunnanjohtaja Pekka Määttänen toivottaa uudet kuntalaiset tervetulleeksi Hausjärvelle ja pitää lyhyen yleisesittelyn kunnasta. Kahvitilaisuuden jälkeen osallistujat saavat omatoimisesti tutustua kunnan eri toimijoihin Kiva päivä Hausjärvellä –tapahtuman yhteydessä kirjaston ympäristössä. Lisätietoja kahvitilaisuudesta tästä

Mikaela Moore

Viestintäsuunnittelija