Hausjärven kunnan kesätyöhaku on käynnistynyt

15.2.2024 Työllisyyspalvelut

Hausjärven kunta tarjoaa kesätyöpaikkoja vuosina 2005 – 2008 syntyneille hausjärveläisille nuorille. Kesätyöpaikkoja on kunnan puistojen ja liikunta-alueiden hoidossa, liikuntakerhojen ohjaamisessa, varhaiskasvatuksessa sekä uutena kesätyöpaikkana viestinnän parissa.

Hausjärven kunta tarjoaa kesätöitä n. kolmellekymmenelle 16–19-vuotiaalle hausjärveläiselle nuorelle. Kesätyön kesto vaihtelee tehtävästä riippuen 2-5 viikon välillä ja kokoaikatyön palkka on 1 399 €/kk. Työjaksot sijoittuvat kesä–heinäkuulle.

Tänä kesänä kesätöitä on tarjolla muun muassa puistojen ja liikunta-alueiden hoidossa, liikuntakerhojen ohjaamisessa, varhaiskasvatuksessa sekä uutena kesätyöpaikkana viestinnän kesäsomettajana.

Hakuaika päättyy 31.3.2024 klo 12.

Sähköiset hakulomakkeet ja tarkemmat tiedot löytyvät Kuntarekrystä alla olevasta linkistä.

Kesätyöseteli 2024

Hausjärven kunta tarjoaa lisäksi hausjärveläisille yrityksille ja yhdistyksille kesätyötukea hausjärveläisten nuorten työllistämiseen (400 €/nuori). Kesätyöseteli on harkinnanvarainen ja yksi yritys saa palkata enintään kolme kesätyösetelillä tuettua nuorta töihin. Kesätyöseteleiden hakuaika on 30.4.2024 mennessä.