Kesätöihin Hausjärven kunnalle – haku on päättynyt

5.4.2024 Nuoret Työllisyyspalvelut

Haku Hausjärven kunnan kesätöihin on päättynyt vuoden 2024 osalta. Kiitämme kaikkia hakijoita ja olemme iloisia hakemusten suuresta määrästä. Saimme hakemuksia huikeat 83 kappaletta.

Kesällä 2024 tarjoamme kesätöitä n.  kolmellekymmenelle hausjärveläiselle nuorelle. Kesätyön kesto on pääsääntöisesti 2–5 viikkoa kesä-heinäkuun välisenä aikana.

Tänä kesänä kesätöitä on tarjolla muun muassa puistojen ja liikunta-alueiden hoidossa, liikuntakerhojen ohjaamisessa, varhaiskasvatuksessa sekä uutena kesätyöpaikkana viestinnän kesäsomettajana.

Käsittelemme hakemuksia parhaillaan ja valinnat tehtäviin tehdään 19.4.2024 mennessä.

Valinnasta ilmoitetaan hakijalle henkilökohtaisesti puhelimitse, 019 758-alkuisesta numerosta.

Viimeistään huhtikuun lopussa kaikki kesätyötä hakeneet saavat vastauksen hakemukseensa Kuntarekryn kautta.

Muista myös Kesätyöseteli 2024

Hausjärven kunta tarjoaa lisäksi hausjärveläisille yrityksille ja yhdistyksille kesätyötukea hausjärveläisten nuorten työllistämiseen (400 €/nuori). Kesätyöseteli on harkinnanvarainen ja yksi yritys saa palkata enintään kolme kesätyösetelillä tuettua nuorta töihin. Kesätyöseteleiden hakuaika on 30.4.2024 mennessä.